top of page

Group

Public·1167 members

Тania D
Тania D

Gratis onlinekurser – En språngbräda eller bara ett smakprov?

: Hur ser ni på värdet av gratis utbildningsmoduler i arbetslivet? Räcker ett par timmars introduktion i exempelvis Excel eller cybersäkerhet för att ni ska känna er tryggare i er yrkesroll, eller ser ni det främst som ett sätt att utvärdera om en längre utbildning är värd investeringen? Har ni någon gång landat ett uppdrag eller fått nya ansvarsområden tack vare kunskaper ni plockat upp via en gratiskurs?

5 Views
Daeron Daeron
Daeron Daeron
6 days ago

Jag ser stort värde i gratis utbildningsmoduler i arbetslivet, särskilt som ett första steg för att bygga förståelse inom ett område. Ett par timmars introduktion i exempelvis Excel eller cybersäkerhet kan absolut öka tryggheten och ge en bättre överblick, men oftast fungerar det bäst som en startpunkt. För mig har sådana kurser varit ett sätt att avgöra om det är värt att investera i en mer omfattande utbildning. Jag har även fått nya arbetsuppgifter tack vare kunskaper jag plockat upp via kortare kurser. Plattformar som Gratis distansutbildningar - addskillsonline.se gör det enkelt att komma igång och utvecklas kontinuerligt i arbetslivet.

편집됨

Members

• Living Yoga School
    Living Yoga School
  • safamarwa
    safamarwa
  • Brampton Webdesign
    Brampton Webdesign
  • Maixa Chosa
    Maixa Chosa
  • Chris Dong
    Chris Dong